Sunday, October 31, 2010

Gulai Ikan Kering + Nenas

Menu lunch semalam... Sangat sedap hingga menjilat jari,nyum....nyum.... pagi ni xtau nak bebel ape sebab otak macam xleh nak piki time-time ujan tengah lebat kat luar umah ni. Sangat sejuk sampai ke tulang hitam,gggrrrrrr...... Resepi nnt ambe update ye...


5 comments:

Mas said...

mimiey...ada rumah ke tak ni...k.mas nak ambik gulai ikan ngan nenas ni...rasanya dah kluar cari pisang....boleh cedok sampai abiss seperiuk..he..he..

Suara Kalbu said...

Mimiey..sejak2 gambar dalam ni cantik dan jelas.. kak ida selalu je nak singgah sini sebab nak tengok makanan Mimie masak. Adoooooiii..laparlah pulok

Mimiey.. (^-^) said...

kak mas..
hahahahhah...ooooo,dtg ngendap time org xde ye. yela,kuar g bli pisangla tadi,seb baik ada tgh ujan2 ni... dh cedok ke gulai ikn kering tu???? yg bwh almari lauk amek x ni...

kak ida...
hehheheh.... saje je mie besarkn gambo supaya nmpk sikit mknn tu.kalau x,dok hendap je nk tgk ape dlm mangkuk tu...mehla join mkn lunch,mie beli nasi bungkus je rini,mls nk msk....

ilahjy said...

salam kenal jua buat mimiey.. kebetulan kak juga masak nanas dgn ketam hari nie..tapi tak masuk dapo maya ni..sbb dah ada n3 lama,,bestlah masakan mimiey..

Mimiey.. (^-^) said...

kak ilahjy...
tq kak ilah sudi singgah dapo mie nie...heheheh...sedap tu,dh lama xmkn ketam dgn nenas