Saturday, October 16, 2010

Green Apple Rabbits

Ni penangan kelas PJJ Cekgu Hana Jepong!!!! Sanggup ku bersengkang mata dok nengok pe yg cekgu ajo tapi xdan cikgu tido,anak murid yg krohh dulu..pe cite.. sanggup jadi sangap.. Ni subjek ari kamis ye tapi cikgu ajo guna apple merah,kita guna apple ijo..Pasalnye nk melambangkan alam sekitar yg hijau mijau ye...Pssst,padahal epal merah dh yillek.. Papepun meh kita tengok rebit mesra alam ni.
Selamat berkenalan!!!! kitorang green apple rabits.....
Tangan xde seni halus camnila jadinye, klako pn ade nengokkan rebit ni yg menyimpang dari pe yg cikgu ajar.. Dah memang xde bakat ukir mengukir ni, xdela lawa cam yg cikgu punya tu tapi bolehla nampak rupe arnab tu dari nampak rupe dinosour..huahuahua... Semalam salah sorang lagi anak murid cikgu dh berjaya buat rebit nie. Nak tau sape????? Penchenta muffin yg terhangat di pasaran.....(bunyi gendang).......Kak Izah!!!!!!

Sebelum stop celoteh, meh kita tengok rebit makan kuah rojak. Rebits mesra alam@Rebit Pasir Mas je tau makan kuah rojak.. Rebit lain sume makan carot dgn rumput,ngeh3...(*-*)


Kengkawan,meh makan kuah rojak dgn kitorang!!!!

7 comments:

Mas said...

pandainya rabbit tu minum kuah rojak yer...ha..ha..

Anonymous said...

rebit make kuah rojakk??brona perut bulehh..ermmm..tringat nyo ko rebit2 ku..dibaham dek binatang ganas ;(

K.Nor said...

haha rebit ijo makan kuah rojak.. :)

Deliah's Deli said...

comey arr rebit dia..:)))

Mimiey.. (^-^) said...

kak mas..
rebit pasir mas,hahhahaha...sume die lantak,cam tuan die jgk..

anon..
rebit ore pauh,baso dio doh...soba2,kito pero hok lain plk...

k.nor...
hehheheheh....ganaskan kak nor.rebit mesra alamla katekan.makan pn kuah rojak je..

kak del...
hehehehhe...rebit2 tu dh menyorok masuk dlm kuah rojak,malu kna puji...heheheheh

pakDo said...

terigt zame pero bitnab..lah2 mapuh kerah..haha

Mimiey.. (^-^) said...

pakDo...
nk buat gano,kucing kg ni advance lagi dr arnab...