Thursday, March 17, 2011

Soda Bandung

Lepas seminggu menyepi, hari ni kita jumpa lagi ye...hehhehheh....minggu lepas ambe tayang makanan, hari ni tayang air.... macam biase, air ni air tangan adik ambe...bukan air tangan ambe....ambe cuma minum air tu guna tangan ye...paham x???? xpaham.....korang buat2la paham...sebab ambe pun xpaham ape yang ambe tulis ni...xleh nak celoteh panjang2, air ni buat cam air bandung biase je tapi letak air soda skit...rasa????????manatp!!!! xcaya.....sila ke dapo...dan buat...baru korang tau mantap ke x lepas menghabiskan gelas yang ke 3...diulangi...gelas ke 3 ye...gelas sebelumnye memang xleh gtau lagi sedap ke x....hehhehehehe.....sampai berjumpa lagik minggu depan...bye

4 comments:

Ayu Safieza said...

Soda bandung....mmm new idea cma bestje....terubat rindu mimiey bersiaran ni...

Mas said...

mimiey...hulur kat kak segelas air tu...
dahaga ni....he..he..

♥LOVE2COOK♥ said...

Uish, sedapnyaaaa...haus pulak! Pass me a glass please!!! :D

Soda bandung is our favourite!!!

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join belog anda:) follow saye balik eh @ http://ow.ly/4i6yv