Thursday, March 24, 2011

Happy birthday to Me!!!!!


“ Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu..”
Alhamdulillah, hari ini genapla umur ambe bertambah lagi satu angka...bukan dah tua bangka ye...hehheheh.....Sedar x sedar kejap je setahun berlalu...macam baru je sambut besday tahun lepas ditemani buku-buku rujukan dan asignment2  yang bertimbun...tau2 tahun ni dah sambut setahun lagi umur. Alhamdulillah syukur pada yang Maha Esa kerana telah memanjangkan umo ambe  dan ucapan terima kasih xterhingga buat ibu bapaku, En. Yaacob dan Pn. Kamsiah kerana telah membesarkan anakmu ini dengan penuh kasih sayang , dididkan yang cukup hingga ambe mampu sampai ke tahap ini...sob..sob...sob...sedehnye!!! Sedih jugak sebab xleh sambut besday ngan family kat kampung...dajh bertahun anakmu ini menyambut besday d perantauan...waaaaaaaaaaa.... (KL  je pun...kang ade yang ingat obersea lak...ahaks)

Dengan pertambahan umo yang lagi setahun ini menjadikan ambe berumur.....nak cakap ke xnak....nak cakap ke xnak....cakapla. Kang ade gak kuar teka teki umo 30-an la, akhir 20-an la..xrela i u!!!! Hahahahah.... sempena besday yang ke 24 tahun ini, ambe mengharapkan segala yang dirancang berjalan dengan lancar dan semoga diberi kesempatan untukl meniup lilin menyambut besday yang seterusnye tahun depan..InsyaAllah....

15 comments:

Deliah's Deli said...

epi besday adindaku..murah rezeki n pnjg umur hendaknya :)

Mas said...

selamat hari jadi mimiey...
moga dimurahkan lagi rezeki, dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik, sentiasa diberkati dan dirahmati Allah dan cepat2 kahwin...he..he..
moga mimiey mendapat jodoh yang baik dan soleh...

HaSue said...

Happy birthday mimie..semoga dilindungi dan dirahmati Allah selalu... :)

Wanieyra said...

Hapy Birthday buat mimiey.....
moga ceria selalu

izahdaut said...

hahaha..perantauan tuh,takleh blah tul dak neh.

ok mie..akak ucapkan selamat menambah satu angka lagik kat umur tu.semoga mie dimurahkan rezeki, dicepatkan jodoh ehem ehem..dan senantiasa suksess dalm kehidupan.

pss bila nak jumpe neh.kasi number pon cepat.nanti akak terjah kat wangsa maju.mana tau leh terkantoi ke tengah dating..muahahahaa,,,

Diana @ Melley Mey said...

~ Happy Birthday Mimiey.. Moga d pjgkn umur.. d murahkn rezeki.. sihat tubuh badan.. serta sentiasa dirahmati Allah S.W.T.. Amin..

K.Nor said...

happy birthday mimiey.. semoga dipanjangkan umur dan dilimpahkan rahmat dan keberkatan serta dipermudahkan segala urusan ya.. lama tak update.. bz ya :)

"Che Ain" said...

hepi bfday ek..

Eliza said...

Happy besday cik Mimiey sayang...

Semoga bahagia, panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknya.

Ayu said...

Happy Birthday Miey!!..
Semuga apa yang dihajati tercapai ..insyaallah..
24 tahun muda lagi tu..aduhai..bila akak tengok nombor umur akak..huwahhhh..jauh betul ...boleh panggil makcik ni tau..hehe

HALAMANKU said...

Happy bestday Mimiey.. wah selamat ari tua ha ha ha.. tua pemikiran.. semoga segala impian menjadi kenyataan...
bila nak jemput kenduri walimah ha ha ha ha soalan cepu emas..
mmm senyum selalu...

Ayu Safieza said...

Assalamualaikumwbh Mimiey..

Selamat Hari lahir..:) Smg menjadi wanita dan anak yang solehah....Amen.

Uiiisssh...muge sesangat lagi nih.....;)

Mrs Kelly Walther said...

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Mimiey
Happy birthday to you.......

pakDo said...

happy birthday kak wan!
semoga panjang umur, murah rezeki, cepat dapat gaji, OT setiap hari dan cepat2 kawin, xsabar nak dgr anak sedara memanggilku Pak Do. 109 hari lagi kito buat birthday party besar-besaran..i belanja black forest. :)

yang merindui dikejauhan,
pakDo

Aziela said...

La...dah membesar...hehhehehe. Happy Besday yer... Semoga beroleh kejayaan dunia dan akhirat