Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya!!!!


SElamat Hari Raya!!!! Di kesempatan ini, ambe ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan menyusun jari sepuluh memohon ampun dan aaf andai sepanjang ambe berblogging ni, tanpa sedar ada yang tersinggung, terkecil hati dengan gurau senda ambe… maklumla, kadang-kadang tangan ni laju je menaip tanpa sedar ade yang terasa.. biskut dan segala kuih raya insyaAllah akan ditayangkan jugak walaupun dah terlambat,hehheheh… orang lain dah berzaman menayang kukis masing-masing, ambe baru nak tayang. Nak buat camne, semalam baru sampai umah dek non!


Nak g mengutip kad raya umah sifu-sifuku pun xsempat lagi tapi insyaAllah akan dilakukan dlm masa secepat mungkin. Jadi pada sifu-sifuku, sila-silakanlah mengangkut kad raya ambe yang xseberapa ni gantung kat dinding umah masing-masing ye.


SELAMAT HARI RAYA!!!!

5 comments:

Yatie said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat Mimiey sekeluarga..ceria2 selalu..

HALAMANKU said...

Selamat HAri Raya maaf zahir n batin wat Adeq Mimiey yang comel n rajin memasak.. tqvm akak dah ambil n gantung kad yang canteq n meriah ni.. jemput ambil kad kat umah akak lak..

Gee® said...

Slmt Hr Raya dik... sori ek lambat amek kad... maklumlah raya sakan...hehehe

Qhaifa Nur said...

salam singgah & perkenalan

belum terlambat lagi nak ucap selamat hari raya kan..

dh folloe jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah,,,
terima kasih kerana sudi singgah ke blog ayu...

suka sangat bila lihat dalam blog ini ada kawan2 masak2.. heheheh

salam persahabatan kembali